2013. augusztus 31., szombat

#Chat blogra

1. Kattints >>>IDE<<<

2. A Cbox name-hez írj be egy nevet

3. Az E-mail adress-hez add meg a valódi e-mail címedet

4. A Password-hoz írd be a jelszót

5. A Confirm Password-hoz a jelszót még egyszer

6. A Website-hoz írd be a blogod címét, de csak ami a http:// után van

7. A Language-nél válaszd a Hungarian-t

8. A style-nál választhatsz stílust

9. Pipáld ki a szöveget (I have read and do agree to the Cbox terms and conditions of service)

10. Kattints a Create my Cbox! gombra

11. Kattints >>>IDE<<<

12. A Login Name-hez írd be a Cbox nevedet, a Password-hoz a jelszót

13. Step 1-nél állítsd be: Blogger / Blogspot

14. Kattints a HTML kód fölött lévő gombra (Copy to clipboard)

15. Másold ki a kódot és illeszd be a HTML/JavaScript modulba.

16. Mentsd el, és már kész is! :)

50 megjegyzés:

  1. Szia. Én hiába próbáltam, nem jön be, onnan hogy kitöltöm ://

    VálaszTörlés
  2. Az URL érvénytelen karaktereket tartalmaz ezt adja ki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld meg még egyszer úgy, hogy mindent pontosan megnézel, mert nem értem, hogy ezt miért adja ki :/

      Törlés
  3. Sikerült nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Szívesen, és örülök, hogy végül sikerült! :)

      Törlés
  5. Nekem is sikerült. nagyon szépen köszönöm:)
    Puszi: Fanni.~

    VálaszTörlés
  6. Szia.Megpróbáltam a chat-et és azt írja ki hogy a felhasználónév nem elérhető.Ilyenkor mi van?Tudnál nekem segíteni?Köszi! xx Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Próbálj meg még egyszer regisztrálni más felhasználónévvel, akkor talán sikerül!

      Törlés
  7. Szia.Nekem nem küldi az emailt :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Akkor csak nyisd meg simán az oldalt: http://www.cbox.ws/admin.php?snippet

      Törlés
  8. Szia. Hogy tudtad beállítani, hogy oldalon legyen a chat és ne középen? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Fogd meg a modult az elrendezésnél, és húzd oldalra. :)

      Törlés
  9. Szia! Én sem kapom meg az emailt, pedig két fiókkal is regisztráltam már, és mindkettő sikeres volt... Ilyenkor mit kell csinálni? (Csak mert nekem az sem működik, amit H. Emy-nek küldtél..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Miért, ha megnyitod azt a linket, mit ad ki?

      Törlés
    2. Ezt:

      Control Panel
      The page that you have requested requires that you log in.

      To log in to your Cbox control panel, enter your username and password in the boxes above, and click the arrow.

      If you have forgotten your password, click here to recover your account.

      If you don't yet have a Cbox login, go ahead and create an account.

      If you are repeatedly returned to this page after logging in, ensure that you have cookies enabled in your browser.

      The Cbox Control Panel is where you go to get your Cbox installation code, where you configure its settings and maintain user accounts and messages. Everything you need to run your Cbox effectively is easily accessible from this Control Panel.

      Törlés
    3. Azt írja, hogy be kell jelentkezni, vagy regisztrálni, szóval próbáld meg úgy!

      Törlés
    4. Hihhi, végre sikerült!! xDD Köszönöm :))

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült! Nagyon szívesen. :)

      Törlés
  11. Szia,
    Nagyon hasznosnak találom, nem tudod elképzelni, hogy hányszor kerestem. :) megtaláltam, de nem sikerült. Mindegy, attól még imádom a blogodat! :)
    Xxx Szonja

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy megtaláltad, de nagyon sajnálom, hogy nem sikerült. :/ Hol akadtál el?

      Törlés
  12. Én már egy csomó jelszót beírtam de egyik se jó..:c mindig ezt írja ki: That username is already in use - please choose another

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez azt jelenti, hogy változtasd meg a felhasználónevedet, mert ilyen már van. :)

      Törlés
  13. Szia, nekem azt írja hogy egy régebbi blogom lett használvs és ez igaz régebben volt chat a blogomon de kitöröltem és most nem enged rátenni. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Regisztrálj egy másik felhasználónévvel, úgy remélhetőleg fogja engedni. :)

      Törlés
  14. Bocsi rettenetesen hülye vagyok de mi az a HTML/JavaScript?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egy modul, amit az elrendezésnél a modul hozzáadásánál találsz meg.

      Törlés
  15. Szia!
    Hogy tudok csinálni a chatnak fejlécet? Simán a HTML-ben be kell nyomni a kód elejére egy képet, vagy azzal elrontom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ahhoz egy teljesen más kód kell, majd valamikor leírom részletesen egy bejegyzésben. :)

      Törlés
  16. OMG.. köszönöm szépen, nagyon sokat segítettél!! :*
    Ne zárd be az oldalt!! :*

    VálaszTörlés
  17. Szia megváltozott a chat nél az az izé..Szóval nem lehet stílust váltani vagy igen?Hogyan ?? :o :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem megy :c Megpróbálok rájönni de teljesen más...~ Ha rájövök szólok neked ♥

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés
    3. Ha bejelentkeztek a Cboxba, ott meg lehet változtatni. :)

      Törlés
  18. Nekem sikerült, de csak úgy jelenik meg nekem a blogon, ha leveszem a firefox tiltás funkcióját. Akkor ez másoknak sem fog látszani?

    VálaszTörlés
  19. Szia ,egprobáltam többször is különféle nevekel ,és számokal ,de bármit írok be ez jön ki ...Érvénytelen Cbox nevét. Csak számokat és betűket (AZ és 0-9). Nincs hely!.... ilyenkor mit kel csinálnom ? mit rontottam el ?

    VálaszTörlés
  20. Szia, a tiédhez hasonló chatet, hogyan kell beállítani? Hogy beleolvadjon az oldal környezetébe? Köszi.

    VálaszTörlés