2013. augusztus 5., hétfő

#Zenelejátszó blogra

(A képekre kattintva ki tudod őket nagyítani!)

1. Kattints >>>IDE<<<


2. Mindegyik szín végén van egy kis kör, kattints oda, amelyiket szeretnéd, majd kattints a NEXT-re




3. Menj fel youtube-ra, és másold ki az egyik zene linkjét



4. A SONG URL alá illeszd be a linket, a SONG TITTLE alá írd be a szám címét. Ha az összes hely betelt és még szeretnél számokat, kattints az Add More Songs-ra, majd ha kész vagy, kattints a Next-re


5. Ha azt szeretnéd, hogy a zene automatikusan elinduljon, akkor pipáld ki az Auto Play-t. Ha azt szeretnéd, hogy a zenék véletlenszerűen játszódjanak le, pipáld ki a Shupple Playback-et. A Default Volume-nél tudod szabályozni a hangerőt. A Repeat Module-nál be tudod állítani az ismétlési módot (Play Playlist Once: Egyszer játssza le a lejátszási listát, Repeat Playlist: Ismételje a lejátszási listát, Repeat Item: Egy elemet ismételjen) A Placement Of Player Bar-nál be tudod állítani, hogy a lejátszó felül (Top), vagy alul (Bottom) legyen. Ha azt szeretnéd, hogy a zeneszámok oldalt látszódjanak, pipáld ki a Show Playist by Default-ot. Ha kész, kattints a Done-ra.


6. Másold ki a HTML kódot


7. A bloggerben kattints a modul hozzáadásához, ott HTML/JavaScript és illeszt be oda a HTML kódot.

8. Kattints a mentésre és már kész is! :D

45 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon köszönöm! Imádom a blogod, mert nagyon hasznos! Nem is tudod mióta kerestem már ezt! ♥ :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem sajnos valamiért nem működik :(
    De egyébként minden más szuper! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem meg ay URL-cm..xd ayt sem tudom mi az???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az URL cím az ennél a blognál pl. a: www.blogoscuccok.blogspot.hu, amikor Youtube-on megnyitsz egy zenét, annak is van és azt kell kimásolni.

      Törlés
  4. Köszi :) Ezzel sokat segítettél :)

    VálaszTörlés
  5. Én nem tudtam hozzáadni. URL-t kér :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A SONG URL-hez illesztetted be a linket? Mert ha igen, akkor nem értem, hogy miért nem engedi :/

      Törlés
  6. Jajj, Nagyon Köszönöm!! :) Nagyon jó ez a blog! :)

    VálaszTörlés
  7. Beillesztem a HTML kódot és nem menti el.
    Minden sikerült csak a mentés nem.
    Mit tegyek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a mentéssel van a baj, akkor próbáld meg még egy párszor

      Törlés
  8. Köszönöm nagyon szépen ! Már rég óta próbálom megcsinálni, de eddig nem sikerült... Bnőm ajánlotta a blogod.... Nagyon jó <3

    VálaszTörlés
  9. Ez a zenelejátszó ingyenes?

    VálaszTörlés
  10. ÚÚúú. tök jó, hogy ezt így feltetted, már sok ideje kerestem. Köszi^^

    VálaszTörlés
  11. szia azt szeretném megkérdezni hogy mit csináltam rosszul ha a blogon roszul mutatja ki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Bővebben, mit jelent az, hogy "rosszul"? :)

      Törlés
  12. Hatalmas nagy KÖSZÖNÖM! *-* Elsőre sikerült összehozni az oldalamra. :)))

    VálaszTörlés
  13. nagyon köszi, sokat segítetél

    VálaszTörlés
  14. Szia! Nagyon jó! Sikeresen felturbóztam a blogom! Ezt akartam!

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm a segítséget !! nagyon tetszik :) <3333

    VálaszTörlés
  16. Kérlek valszolj! Az 1. lépést hogyan lehet megcsinálni???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyisd meg ezt az oldalt: http://playlist.me/w/i.php

      Törlés
  17. Köszi szépen a segítséget, nagyon egyszerű volt így lépésről lépésre a leírásod alapján :)

    VálaszTörlés
  18. Szió ^^ adiig eljutottam hogy modul hozzáadása és ott mire érted hogy 11. ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fölülről a 11. modul volt még akkor, de azóta már változott, szóval máris kijavítom!

      Törlés
    2. Szia.:D Azért ideírok, mert nekem is ez a problémám. Mindent ugyanúgy csinálok, de nem jeleníti meg.:( Ugye azóta változott és most melyikbe kell beilleszteni? :D

      Törlés
  19. Nekem annyi a bajom vele,hogy nem az elejétől kezdődik a zene nem tudom miért :/

    VálaszTörlés
  20. Szivesen segitek bárkinek a blog szerkesztésbe :DD

    VálaszTörlés
  21. Nem akarok így okoskodni, de az Url és a Link nem ugyanaz. Képeknél igen, de videóknál nem. Az oldal URL-címet kér, és közben a linket kell megadni, szóval igazából az oldal is meg van kavarodva, és így nem biztos, hogy mindenkinek megy.

    VálaszTörlés
  22. Szia :) Mindent úgy csináltam ahogy leírtad és semmi. A blogomon nem jeleníti meg a lejátszót pedig minden sikeres volt, el is mentettem, próbáltam többször is, de nem mutatja még mindig. Mi lehet a baj?

    VálaszTörlés
  23. Hű, köszi szépen :D

    Teljesen más blog oldalon is működött és nagyon nagyon örülök neki <3 köszönöm a hasznos tanácsot

    VálaszTörlés
  24. Szia lenne egy kérdésem.
    Akkor mit csináljak ha URL címet kér a modulhoz és azt irja ki hogy a modul nem adott vissza??
    Válaszodat előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  25. Szia! Köszi szépen a bejegyzést, nagyon sokat segítettél vele! :)

    VálaszTörlés
  26. nekem nem jó. nem tudom betenni a zenét

    VálaszTörlés
  27. nekem nem jó. nem tudom betenni a zenét

    VálaszTörlés
  28. Szia! Kérlek tudnál nekem segíteni? Nekem nem mutatja a blogon pedig mindent így csináltam. Segítenél nekem?

    VálaszTörlés
  29. nekem a blogom semmit nem mutat. kezd elegem lenni mindent úgy tettem amit mondtál

    VálaszTörlés
  30. Szia, van song list, beillesztettem a html-t egy html/javascript modulba a blogger oldalon, mentés, és ezután a blogger oldalon semmi sem történik. Szerinted mit kellene másképp csinálnom? üdv!

    VálaszTörlés