2013. december 1., vasárnap

#Png képek készítése

Először is töltsd le a Gimp 2-t.

1. Nyisd meg, majd Fájl - Megnyitás - és kattints arra a képre, amit png-nek akarsz.

2. Kattints a szabadkézi kijelölés eszközhöz, majd pipáld ki a lány széleket. A sugarat be tudod állítani (hogy a kép széle mennyire mosódjon el)

3. Az egér húzásával rajzold körbe a formát


4. Ha kész, kattints a forma közepére, jobb gomb - Szerkesztés - Másolás

5. Kattints a Fájlra, aztán Új, ott pedig a Speciális lehetőségek előtti + jelre kattints. A kitöltésnél állítsd be átlátszóságra. Végül OK-ozd le.


6. Jobb gomb - Beillesztés

7. Fájl - Mentés másként. A név után tegyél egy pontot, aztán írd oda, hogy png. (pl: kutya.png) Ha kész, kattints a Mentésre, utána az Exportálásra.

Remélem tudtam segíteni :)

20 megjegyzés:

  1. Nagyon sokat! :) Köszi szépen! Imádom a blogod! Követem is! :3 *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm !! Nagyon sokat segítettél !! Köszönöm még egyszer ! ××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, örülök, hogy tudtam segíteni! :)

      Törlés
  3. Szia! Olyankor mi van ha a gimp2-nél a eszköztár nem jön be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem tudom, nekem még olyan nem volt, próbálkozz vele akár többször is!

      Törlés
  4. Szia !
    Tudnál nekem ehhez a Gimp 2-höz LINK-et küldeni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen, itt a letöltési link: http://the-gimp.hu.softonic.com/

      Törlés
  5. Köszi, nagyon sokat segítettél! HA nem csináltad volna meg az oldit, még ma is szenvednék minden féle dologgal! Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, és örülök, ha tudtam segíteni! :)

      Törlés
  6. Szia Edi W. Nekem nem engedi png- be elmenteni... Csak xcf ben,ami meg nem jó :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A név után tettél pontot, és csak utána írtad, hogy png? Mert lehet, hogy az a baj. Ha meg nem, akkor én se tudom. :/

      Törlés
    2. Tettem pontot, szóval nemértem.. :(

      Törlés
    3. Akkor sajnálom, én sem értem, hogy mi lehet a probléma. :(

      Törlés
  7. Szia Edi W. Én már egy pár helyről letöltöttem, de nem hagyja megnyitni a GIMP2-t :cc mindig megakad a betöltésbe...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Elképzelhető, hogy a számítógépeddel van a baj. :/

      Törlés
  8. Kedves Edi W. !
    Már régebben letöltötttem a Gimp 2-őt, de valamit elállítottam rajta, ugyanis az oldalsó sávat nem lehet elérni..... Mi ateendőm ilyenkor? Előre is köszönöm a választ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      A felső sávban az ablakoknál kattints az Eszköztárra. :)

      Törlés
  9. Szia Edi W. !
    Nekem van egy kis problémám a gimp 2-vel. Követem az utasításaidat, megcsinálom a képet stb... De amikor átraknám az átalakított -png képet- egy másik képre, akkor annak fehér a háttere, és nem átlátszó... Mi a teendő ilyenkor? A válaszodat előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szerintem az 5. lépésnél rontottad el, ott ne felejtsd el átlátszóra tenni!

      Törlés